FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

Jun 8, 2011

YUSRY & LISA sedang bercinta??

assalamualaikum
hey u olss
sonok x bile dgr berita gembira tentang org nak mendirikan masjid?
HAA
aq x kata depa kat ats ni nk kahwin dah
cume depa kata depa sdg hangat berkawan baik lebih dri teman biasa?
cane tuh


“Saya kalau boleh tidak mahu heboh-heboh, nanti orang cakap apa pula sedangkan kamu baru sahaja berkawan. Tetapi saya hormati pihak media yang bertanya, jadi saya hanya jawab yang termampu. Kami tidak mahu jadi hipokrit,” kata Lisa.

"Memang kami berkawan lebih daripada biasa, tetapi saya tidak mahu kami digelar pasangan kekasih kerana perhubungan kami adalah matang. Kalau sebut kekasih, saya rasa seperti cinta monyet atau zaman muda-muda dulu yang pernah saya alami. Lainlah kalau sudah bertunang atau berkahwin, kata Yusry


mengulas lanjut berita ini meh klik SINI tuk lebih tawu weh

p/s: seronok dengaq org bahagia ni..semoga ade jodoh antara kalian

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...