FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

Sep 8, 2011

ARTIS TAK PUAS HATI DENGAN KONSERT SUARA KAMI 2011

 Macam2 ye yang kite dengar tentang konsert ni....tawu sapa yang tak puas hati tu???

FAIZAL TAHIR & LAN TYPEWRITER

Merekalah yang tak puas hati tu...katanya pihak penganjur cam tak patot lah invite artis dari luar tuk menjayakan  konsert tuh...kan?? bagi aku pun, betol jugak...kata konsert satu malaysia..tapi nape perlu ade artis luar negara,,tak cukup ke artis dlm negara je?

tapikan beb, aku nak tengok konsert je...ape cerita belakang berlansungnya konsert tu aku tak amek tawu..huhuh...bukan aku penganjur....aku penonton je...hihih....

apepun HIDUP SATU MALAYSIA...yang penting negara kite aman...bebas..tapi masih ade lagi penjajahan tapi dari segi sudut lain...pikir2 kan lah kome~~~

CERITA selanjutnye ada di SINI LA STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...