FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

Sep 7, 2011

BERAYA tak banyak sangat gambar pun

kalau tak raya dengan yang tersayang mana lengkap

mama saya yang comel

ibubapa saya yang menjaga saya hingga kini

Happy Family at Home

p/s: tak banyak amek gambar raya sebab raya pun cam tak raya je...hmmm

8 comments:

abah khalisha said...

nice last picture tu..mcm poster plak abah tengok
Work in Progress

si cantik sally said...

wah2..banyak jugak le gambo raye awak..drp saye alahai..satu pon tak bertepek ni ha...

Irma A.Wahid said...

abah khalisha:

thx abh~~~~poster raya katenyer~~~=)

Irma A.Wahid said...

si cantik sally:

hehehe..x sempat amek gmbr ke cik kak?~~~

Wawazzup said...

selamat hari raya ehh!!

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

ehe.raye mmg!:) singgah dri RBK1M~

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

selamat hari raya sis :)

kenapa mcm x raya thn ni?

Irma A.Wahid said...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty:

mungkin sbb kite da besar kot..da x de feel mcm budak2 dulu kala...perubahan da ketara sgt..tpi klu da kawen ni mesti berubah..haha..gatai~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...