FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

Jun 14, 2011

SEOUL GARDEN dan KAROK la

assalamualaikum
last weekend aq g jejalan ke MELAKA
lepas anta abg sedara aq kawen kt JASIN
pastu aq pulang ke LENDU MELAKA
saje je jalan2 imbas kenangan time blaja kt UITM MELAKA

gi makan2 kat SEOUL GARDEN MAHKOTA PARADE MELAKA
gi karok2 lagu lama ade, baru xde..HAHAHA
ohh best woo

bersama abg tersyg (BOYPREN) le

mama abah saya


pasangan yang aq dok keneng2 kan ha..tah jadi tah idak

mmg suke la kan wat muke pelik2 tuh

nama dia DAIM...pelakon JUVANA tu..HAHA

lepas makan KITE karok!! mereka berduet

saya pun berduet gn BF saya lagu dangdut..HAHAH

kemain feeling g nyanyi lagu JAMAL ABDILLAH

dalam pada xmaw tu nak gak nyanyi BOSSANOVA

saya kacau mama saya nyanyi..perosak lagu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...