FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

Apr 5, 2011

siapa suka makan TONGKENG AYAM??

haaaaaaa......TONGKENG AYAM???
APE TUH??

jangan nak wat2 tak tawu lah korang...bagi yg x pernah dgr mungkin cm pelik..tpi sebenarnya itu adalah BONTOT AYAM....aq bukan lah suruh korang makan bontot dia seketul2 masuk mulut tu,, takk!!! aq tnye korg pernah makan tak???

orang kata makan tongkeng ayam mulut tu mcm mulut murai tak berhenti bercakap??? yeke?? alahhh...MITOS je..hahaha..org dulu2 tuh wat spekulasi cmtuh sbb taknak anak2 cucu cicit dia makan benda yg kononnya dikatakan tak elok dimakan...klu nak diadakan crite tu, sume mknn yg kite mkn skrg mane ade khasiat spenuhnya kan~~?? korg mkn tu sume yg bnyk mndtgkan pnyakit kan?? haaa...

hahahahaha.....tapi tu lah..makin dilarang makin tu lah yg sedap weh....klu aq pegi pasar, benda mknn pertama yg aq cari adalah TONGKENG AYAM GORENG...hahahaha...sedap..sekali gigit fuhh juicy..huahuahuahua



        



arghhhhhhhh...sedap!!!!!!!!!!! hahahahaha

1 comment:

MiSzy DiaN said...

bhahahhaa...
dulu aku geli maw makan tp lepas tu housemate aku ajar mkn ni.. hahahaha..
sedap gak laa..

weyhh jom join segmen ni..
saja nk buat..

http://miszydian.blogspot.com/2011/04/segmen-mahu-jadi-diri-sendiri.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...