FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

Jun 12, 2012

KATIL JADI MEJA KERJA

lagi 8 hari wehhhh
8 hari lagi kene tunjuk work
takot bukan main lagi
entah ape lah lecturer nak bantai or komen
as designer kite kene lah decide design cane nak wat
memang lecturer bg kebebasan kat kite nak wat cane
tapi kalau tak kene gaya
kene BAMBU gak wehhhh

korang tgok ape dah jadi pada katil aku
jadi meja tmpt aku bekerja
tilam letak bawah
laptop & brg2 sume aku letak atas katil
senang.....
situlah tempat aku makan, buat kerja & tido
(sampai cmtu sekali la)
ini kat asrama ea..bukan kat rumah aku




katil tingkat aku jadi meja kerja



kata - kata semangat dari aku
betol2 depan katil
kenapa by Datin?
sbb title ni aku suke2 nak bg sdri
smpi skrg org duk pggil aku datin
melekat dah
moga2 dapat jadi datin betol suatu hari nanti
HAHAHAHAH

kata-kata semangat tuk final sem..HAHAHA

k lah people
aku nak calow dulu
siapkan keje yg harus diselesaikan
semoga aku dapat siapkan dgn cemerlang
bye

1 comment:

Ieka AbWahid said...

nak grad on time jugak! tapi ntahla wuuu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...