FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

Feb 1, 2011

Hebat ke Korang?

ehem..ehem..salam sejahtera...
hihihihi =) tajuk entry je konon cam bagus eh..padahal aq acah je...korang suka main futsal tak? kalau korang tanya aq, aq jawab aq x suke tengok suke la...sebab BF aq ni kaki futsal...selalu je teman dia tu g main futsal...nak tak nak kene lah aq jadik pembakar semangat dia..kah3..=D

sebab taksub sangat dengan futsal, member dia sanggup la buat jersey sendiri tuk teammate dorang...kemain kan...



nengok la...dorang yang sebok main aq yang kene amek gambar belakang dorang ni...(pic ni aq lah kene snap)..nasib baik aq kenal sume member dia..classmate dy merangkap senior aq gak la...so memang kenal sangat..cuba tengok satu & dua dari kiri nama konon2 cam CRISTIANO RONALDO ye tak?? haa tu adek2 CR la tuh..hahahaha....no7 tu BF aq lah..kih3..yo yo o je..hahaha


p/s: aq tak gemor nak main futsal ni,.nanti kalau orang laki tengok pompuan main mesti tengok 'lain' kan..hahahah

1 comment:

poppy dy said...

Blogswim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...