FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

Apr 2, 2011

aku TEMBAM ker?? ok le tuh

hehehehe....
~~SALAM SATU MALAYSIA~~

saje je post cam tu sbb rasenye aq xde hal je klu aq tembam..(takat PIPI je kot)
badan aq tetap maintain je..
hahahaha...nk gemok sikit means berisi sikit x blh la wak~~~

kite ni kadar metabolisme tinggi so mkn bnyk pun x gemok2 gak
lantak la org nak kata saya keding ke ape ke..ade ku kesah..
jnji aq sehat...besor2 sgt pun lom tntu badan awak sehat ye x~~?

kawan saya kata saya gemok..ini kerana kawan sekolah sye tuh mmg da lama giler x jumpe saya..
so bile tgok pipi saya yg tembam kata saya gemok lak..hahah

tembam je kan..bukan gemok..hahaha






4 comments:

Diya Edhayaa said...

comeynye.. hehe.. lme x sggh sni..
tmbam pp ok pe.. kiut! hehe

Irma A.Wahid said...

hehehehe.....sbb tu BF syg kan~~kih3...thanx Diya

Anonymous said...

metabolisma tggi sgt berunttung tau? hihi

Irma A.Wahid said...

hehehe..kannn..mkn je ape nak tetap maintain..tpi kolesterol tetap bnyk..hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...