FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

Apr 3, 2011

sapa CUN????

haa..simple n ringkas kan entry aq....
ini kerana aq anggap aq ni CUN!! 
ohh please im not to much CUN la beb

tak..tak..ini sebenarnya...crite sebenarnya, aq pegi tgok wayang movie terbaru bertajuk CUN
pernah dengar tak tentang crite tuh??
BEST woo...pelakon utama MAYA KARIN & REMY ISHAK...



jgn korang tengok tajuk dia camtuh tapi tak best woo..
SIYES best...lawak..dlm tuh bnyk gunakan loghat kedah...
hari tuh aq g tgok gn MR FIKRYANO RONALDO saya...

(buruk la wak mkn cmtuh)

ini lah MR FIKRYANO RONALDO saya
dia la duk ajak aq ni pi tengok cite cun tu
sebab pe weh, tu ha dua2 pelakon feveret dia pulakk
aq OK je..mmg aq nk pi tgok pun citer ni haaa...hahah


10 comments:

Diyanieee said...

irma..
ko kah tue??
ehehee..
comel laa..
:)

Anonymous said...

ckp kedah? nk tgk..!!!! saya kedah wee...!

Irma A.Wahid said...

dian: iyolahhhh...ko pikir aq x awek muda kah..hahahah...kalah ko yg bru berumur 20 thun taw comelnye..huahuahuahau

Irma A.Wahid said...

zoey: tengok jgn x tengok..mmg best!!!!

Diyanieee said...

ahahaa..
umo ko brpa erk??
kalau tua dari aku, kena laa naik pangkat jadi kakak mcm ni..
hehehee

Irma A.Wahid said...

ni mesti x alert dgn profile aq kt atas tuh....cube tgok umo aq bape?~~

Diyanieee said...

ahahaa..
mmg nda alert pn.. hihi..
sorry yaa kak.. :)

Irma A.Wahid said...

hahahaha..trus paggil akak...xyah la...tua lak ase...kih3

Diyanieee said...

hehehe..
jan laa gtu..
aku mang mcm ni.. sepa yg lagi tua dari aku, mmg aku pnggil kakak.. hehe..
aku respek laa kt org yg tua dr aku eheheee

Irma A.Wahid said...

dian: huhuhuhu...so now ko kene pgil aq kakak ke?? ahakzzz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...