FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

Apr 6, 2011

Segmen : Mahu Jadi Diri Sendiri

salam satu malaysia~~ 










ade satu segmen yang aku diinvite tuk menyertainya~~ huhuhuh..
cik adik kite si dian ni ha...banyak la soklan dia eyh~~
jap2..aq tgh pikir ayt n jwpn tuk stiap soklan ko nih..


ruang di dalam rumah yang menjadi kesukaan kamu?


jawapan:
ruang tamu!!! sebab aq suke tgok tv..kadang aq tidor pun kt ruang tamu, mkn pun kt situ, buat kje pun kt situ....santai....


pengalaman pertama kali bersama sahabat karib kamu?


jawapan:
weh!! sumpah weh aq x hengat~~hahaha..mungkin bukan satu yg memorable kot tuk aq hengat


tabiat buruk kamu yang cuba diubah?


jawapan:
ingin menjadi seorang yg lemah lembut sikit..sebab BF aq kate aq ni kasar tpi nk wat cne...terima aq ape adanya le ka...tpi bile tnye kawan2, dia lebih suke aq kasar & sempoi...sbb bile aq jdi pendiam & kurang bercakap , dorang rase dunia dorang kelam...hahahaha


jika kamu menjadi guru sekolah, mata pelajaran apakah yang akan kamu pilih?


jawapan:
SENI VISUAL..sbb skrg bidang yg aq belajar adalah ART & DESIGN..x dapat ajar grafik yg khusus pun janji aq dapat ajar seni...sbb seni je yg tak banyak nak membaca.hahaha..kreativiti itu penting


bagaimana kamu memujuk / menangkan rakan kamu yang sedang menangis kesedihan?


jawapan: 
ok..ini satu perkara yg aq memang tak reti dari dulu..MEMUJUK ORANG!! sorry la kawan2..saya bukan seorang yg kaki pujuk..kaki merajuk yelahh...hahaha..tpi merajuk dgn org yg trsyg je..cm BF aq...gn kawan2 aq x pernah merajuk ok...


apa yang akan kamu lakukan apabila berada dalam keadaan marah?


jawapan:
DIAM!!! itu lebih baik..klu org sekeliling aq tgok aq diam dorg tawu mood aq x baik...kadang aq gtaw BF aq yg aq tgh geram atau marah..den BF aq suruh aq pukul dia tuk lepaskan geram...


lagu rakyat atau lagu kanak-kanak yang cukup kamu gemari?


jawapan:
aq rase aq tak pernah suke lagu kanak2 atau lagu rakyat...aq hnye tawu nyanyi namun tuk suke..opss sorry


lelaki / perempuan idaman kamu berada di depan mata, apa yang akan kamu lakukan untuk menarik perhatiannya?


jawapan:
ohhh..aq akan buat sesuatu kire cam body languange kan, tuk tarik perhatian dia...tpi kadang2, aq tak yah pun nak wat cmtu, orang yg datang kat aq..hahaha...perasan!!! ceit..


mata dan bibir kamu, mana yang kamu rasakan sering menarik perhatian orang?


jawapan:
MATA!!! sbb aq suke pandang mata seseorang tu dalam2...tpi laki je taw..pmpn takkan la aq nk wat cmtu kt dorg..kang kata aq lesbo lak..


p/s: ha dian...puas hati..baca lah weh..aq penat pikir jawapan nih..haha..bayar aq 20 sen tuk setiap huruf yg ade..hahaha..GURAUUUUUUUU...~~~



5 comments:

MiSzy DiaN said...

bhahahaa...
ko suka seni visual kaaa..
sepp~~
kita sama.. ehehe..

nda payah laa ko maw jadi lembut sana.. hahahaha.. maintain jak.. hehehe..

btw. thanks join ni segmen..
dah lama aku letak ko dlm bloglist aku hehehee

MiSzy DiaN said...

nahhh..
share dgn yg lain pula..
ada yg ckp mata mereka mcm sparkling lagi.. hehe..
menarik :)

http://miszydian.blogspot.com/2011/04/mereka-memang-macam-nie.html

b a m b a m ' s said...

terjah dr blog dian! :P

Terjah jom!: Cik Bambam punya stori
Terjah jom!: Belog giler GA & Contest

Nour Akmal said...

ruang tamu..?sme la kita..huhu..
on9 pun dpn tv sllunya..2 in 1..huhu

Cik Diana said...

pit~pit~ dtg sini dari blog Dian :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...