FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

Apr 21, 2011

but WHY??

org tawu org selalu buat dia bengang
tapi dia sikit pun x ralat
org tawu org garang selalu marah2
tapi orang x pernah berniat marah dia depan org
org ngade2 sbb org tawu dia je yg sanggup layan kerenah org
tapi jangan dia rasa x terlayan sebab org memang da perangai cmni
kalau org termanja lebih cam budak2 tu, bukan org buat2
tapi hakikat
dia kata dia suke tgok org manja, ngade2 sbb dia suke layan kerenah org yg cam dak kecik ni
tapi jgn marah org bile org terlebih manja

dia tawu x org syg sgt dia
cinta, kasih, sume tu ade tuk dia je
org x pernah pikir nak beralih cinta pada org lain
sbb org nak dia je satu2nya lelaki yg jadi teman org smpi org mati

dia je tawu sape org
dia je tawu cara nak layan org
tapi jgnlah abaikan org
org x biasa

lepas ni org x dpt jumpe dy sllu
org da risau
cane org nak jalani khidupan org tanpa dia dkt sisi orrg
klu org nangis sapa nak kesat air mata org
skrg ni org tgh nangis time menaip
sape nak pujuk org?

org nak mntk maaf klu org selalu wat dia sediy, bengang, mara
org tawu org x sesempurna Siti Khadijah isteri Rasulullah
tapi org jnji org akan jaga dia dgn baik seandainya kite betul ade jodohnye
org selalu berdoa dia hanya untuk org

=((((


3 comments:

MiSzy DiaN said...

kakak cantik..
kenapa nie?
macam sedih jak entry nie..

alyaaboolat said...

kenape ni irma?sedih jek bunyik..hmm sabo yee

Irma A.Wahid said...

oh sediy sbb tu lah..tapi da ok gul~~~
thx prihatin gn saye~~heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...