FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

May 2, 2011

mimie itu kucing!!! baru dekat da kene cakau

aduhhhh...

hai kengkawan...entry da macam satu dialog dlm citer NASIB DO RE MI...(kalau tak silap aku lah)
tawu kenapa??
kucing aq ni ha..kecik lagi umur..baby2 lagi
tapi yang aku pelik tu, kemain lincah lagi
lincah kalau jinak takpe
ini, uisshhh...ganas...hahaha

mana taknya baru main2 sikit dgn dia da diterkamnya kite
maklumlah kucing baru nak membesar, aktif sikit
tak dapat kasih sayang mak la katanya..
mak dia da mati..kucing aku tu tah kemana tah

kebanyakan kucing aku kalau nak mati mesti pergi tinggalkan rumah berhari2
so bile aku tunggu x balik2 tuh tawulah da mati lah tu
haaa ni anak dia lak...aktif nak mampus


nengok muke pun tak reti nak duduk diam tuh
berlari je..dapat masuk rumah kejap, ha ligat berlari
satu hari tu aq nak mandikan dia, da busuk kenelah mandi
amek kow!!!
dicakarnya aq
ha ni lah hasilnya


cantik hiasan 'gelang' aku kan?
hahahah..tu lah bukti aq kene cakar
da terbiasa sgt kene cakar jadi tak heran dah

masa kes dulu
aq main gn kucing gak, mata aq kene cakar (dekat kelopak mata)
nasib baik kelopak mata
kalau tak, da buta aq haa

aleh2 aq dapat satu jahitan kt mata
hahahahah...satu je beb
cm bnyk sgt kan
tu tak serik g tuh nak membela
sebab aq mmg suke kucing sejak azali
SEKIAN

4 comments:

zOeY zAu YaH said...

siannya tgn...ltk detol n ubat cpt2 sbb jari depa ada bakteria..tp comel lah kucing tu

Irma A.Wahid said...

haha..dah letak gamat da lepas kene tuh

alyaaboolat said...

geram betol kalo kena cakau ngn kucing..tp mr.F i suke kucing..cane neh?:)

Irma A.Wahid said...

alyaa:
ha tu la....bila kene cakau cam nk cubit2 je kucing tu..tpi bile da abes mara, syg balik kt dy...x pe mr.F awak suke kucing..alyaa pun kne la suke kucing gak..hehe

nasib baik mr.F(kebetulan sama nama ke) saya pun mmg syg sgt kucing..dua2 penggemar kucing..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...