FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

May 4, 2011

nasib tak langgar tadi kalau tak dah arwah

hello & hai & assalamualaikum
bnyk versi aq da bagi tuh


ohhhoooiii
pagi2 lagi aku da hangin dengan pengguna jalan raya kat malaysia ni yang nak cepat sampai ke destinasi dengan 'selamat' (syurga)....ape punye undang2 la korang gune selama bawak kete dgn moto kt jalan raya ni???


haaa kawan2..aku bukan ape..ni ha baru je ni tadi, aku hantar abah aku g keje (perjalanan dari pelabuhan klang - Uitm Shah Alam)...
da la ngantuk kene kejut lak dgn abah aku suruh anta g keje...
dgn rela tak rela gak la aku bangun...so sepanjang perjalanan pergi abah aku drive..
balik tu abah aku sogok lak aku dgn MCD BREAKFAST...hahahaha....ape lagi....
HOORAAYYY laaaa....(ade je kan kalau nk pujuk) oppss...thanks abah~~hehe


then. dipendekkn cerita...masa dalam uitm lagi da jadi macam2 perkara..
mula tu aq hampir nak terlanggar anak dara 2 orang ni naik moto..
amboii..cek adek...x nmpk ke akk @ adek ni naik kete nak menuju ke sana
nape cek adek bawak tanpe toleh ke kiri kanan
da la kt simpang, tepi simpang lak ade kete parking


haa tu lagi satu hal..
kat tepi simpang parking kete memang x nmpk la aq jln belah sananya
so aq dgn confident jln jelah
tup2...pap!!! moto berhenti mengejut depan kete aq..
TAHNIAH adek berdua sebab da buat tayar kete aq hilang bunga tayar
nasib aq sempat brek, kalau tak kan da arwah tdi...huh


tu lagi satu hal, ni lagi hal lain
time nk kua dari pintu depan uitm tu
aq da bg signal nak ke kanan
tup2 denggg...makcik ni ha bawak kete ATOZ (siap ingat g jenama kete)
dari arah bertentangan dia nak masuk ke uitm la...so mesti nak bertembung dgn aq
awak kalau ikut rules, kene berhenti dulu taw
bagi keutamaan saya ni dri simpang belah kanan awak jln dlu
ini dia main redah masuk je ha trus kona ke kanan belah dia
AMBOIII MAKCIK.....da lama hidup ke??? da puas kumpul pahala..


haaa tu la yg membuatkan aq ni hangin pepagi nih...tpi xpe..nasib ade MCD dipagi hari..
HAHAHAHAHAHAHAH...(gelak setan)
bye..nak g mamam la...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...