FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

Dec 27, 2010

AGAK ADE KE ORG NAK AWARD AQ???

hehehehe.....tajuk entri cm ade je org nk follow aq kan..heheh...
tgok blogger len bg AWARD, aq pun nak...
so ade sape2 nak ke?? aq blh bagi dgn rela..hehe..sape nak je~~~

ni AWARD nye,,,,nak ke???


p/s: sape nak gtaw lew~~~hehehe...xnk xpe..x paksa~~kih3

7 comments:

NotY taPi SkemA said...

irma bagi pijah la..
ngeee~~~

muka x malu lak mintak2 nie,,,,

alyaaboolat said...

nak jugak la irma...hehehe

Irma A.Wahid said...

ok..tuk alya jugak~~~

tya said...

boley men minx minx ke ? haha . nak jugak la :D

y-A-n-A said...

awrd tu lawa laaa~ nak satu le?? :DD

ara said...

hehhe..
nak jugak laaa..

Irma A.Wahid said...

award pasti akan diberi pada kamu semua~~~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...