FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

Dec 25, 2010

Aku Kena Mengalah Lagi ker??

"haishhh...*sigh*"

mengeluh x baik la ma tuk kesihatan



"x kn nk kene mengalah lagi, aq da ckup jaga tutur kata aq krg, x mara2 lagi dah mcm yg dy nak"


sabar lah, mgkin dy blum memahami atau sdar g ke


"tapi da cukup jelas & nyata aq terangkan pada dia supaya perkara yg keruh tu blh jd jernih balik"


mungkin ko kene ckp elok2 dgn dia?


"dah..dah ckp dah...nk ditegur tkut aq slh n dy kecik hati..cane lagi?"

xpelah..biar masa yg tntukan..asalkan ko da luahkan ape yg ko ase


"emmm..yela"




p/s: dalam pada gembira tentu aje kite berduka kan,..semoga 'si dia' dapat memahami aq lebig lagi selepas ini

9 comments:

hiro said...

hai....i da folow u~~~knl u dri cik lulu...folow me bck k~~~=))
nice to know u

perlu ye mention..hehe.

Gen2Merah said...

memang macam tu adat bercinta, eh silap---> adat berkawan... kena saling faham-memahami hormat menghormati ya... (",)

mimie1678 said...

hi irma... ai folo u oledi...

Seri said...

mungkin kena beri ruang dan masa untuk si dia

BlueSandal said...

insyaAllah..
ko jgn risau..korg mst akan berbaik balik mcm biasa...

SweetSyaza said...

hi there...
1st time singgah blog kamu... ;)

Irma A.Wahid said...

hiro: thanx=))

gen2 merah: insyaallah...sume tu i da prktikkan..thanx =)

mime: thanx....will folow u oso

seri: mgkin juga tpi smpi bila??

jirah: selalu sgt cmni..aq buntu beb..bkn takat mslh gn dy je tapi gn fmily jgk

sweet syazA: thanx singgah...t i folow u back k

BlueSandal said...

hurm xpe la..nnt balik sna ko story ngan aku k..ini pon paksaan gak nih hahahah

Irma A.Wahid said...

nnti aq citer la klu aq rjin..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...