FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

Dec 17, 2010

hey!!! Aku belum T.U.A lagilah...

haaa...ni yg nak marah ni!! alaaa...
aku sekarang tengah buat part time dekat Uitm Shah Alam as graphic designer...so hari-harilah akan berdepan dgn staf-staf sini dari pelbagai department yg dtg nak bg job kt kitorg...staf tetap dkt ofis ni ade 3 org je...sume da berfamily..(kira da tua la) pangkat mak bapak aku je...so visitor yg dtg bg job akan berurusan dgn kitorg la kan....kalau yg lain tu awak-awak sume nak pggil akak aku blh terima...tpi jgn panggil aku akak weh...aku baru 21 tahun..tah-tah korg punye umur tu lagi tua dari aku kot...waaaaa

panggil la MISS @ CIK ke...kan manis,,,,aiyakkk....dowg sume xtaw kot yg aku ni student je yg keje part time kt sni...hmm....xpe2...dimaafkan..len kali jgnlah wat aku cmni..hahahaha...aku taknak jadi veteran sebelum umur ku....wuaaa...:'((

4 comments:

Fixing Alwi said...

Tapi muka ko nampak tua? camne? Gunalawh dR. Romsey jamu tua lagak muda

Irma A.Wahid said...

kurg ajar ko.....ko tu lagi tua!!! haishhhh...dr romzey penipu..bongkak je jadi org..xnk...

Fixing Alwi said...

abeh? yang kedut2 kt dahi 2 ape? hahahaha..

Irma A.Wahid said...

tu kedut aq berkerut pikir cane nak cri duit nak kawen!! hahaha..pnjm duit weh..nak kawen nih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...