FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

Dec 27, 2010

Feeling Lonely even have somebody

emmmm.....1st aq kene mengeluh dulu...knp entri aq cmni?? sbb aq dlm dilema...tgok je mood aq selalu happy, kdg depan member aq akn tunjuk aq happy giler tpi dlm hati aq pendam sesuatu yg korg sukar nk tawu...nk ngadu pada teman baik dowg jauh...(next sem bru jumpe)..pada BF dy pun mgkin kurg memahami, takut slh ckp dy slh sgka..pada parents, xkn la aq nk citer sume mslh aq...cm phm..pada adek beradik?? tuk pgthuan pembaca aq, aq ni anak tunggal so xde sibling pun...

bkn senang jdi ank tunggal...sume tanggungjawab kt atas bhu kite..kite la yg kene harap, kite lah yg kene jdi baik, kdg kite lah jhat..so jgn mudah kata anak tunggal hidupnya sng..mmg dpt ape pun kat kite jela xyah share gn sape2, tpi ade org nk dgr pendapat kite klu kite nk bersuara..x sume nk dgr...x sume yg fhm...

pagi tdi, aq bgun dgn perasaan yg sgt berkecamuk smpi aq blh terdgr kata-kata yg berbisik kt tlinga aq , ckp mcm2..(giler ke aq)...hahaha....mengong je..mungkin tu kata hati aq..n dlm x sdar aq tertumbuk almari aq sekuat hati, sumpah tgn aq x sakit pun...tu cara aq nk lepas geram tpi aq bru tersedar n aq istighfar..(nasib tgn aq cukup g jari)..smpi cmtu skli aq tertekan..sume sbb masalah sekeliling aq...

aq nk luah pada seseorang tpi aq x reti bgthu dgn lisan, ape yg blh aq wat ni lah..penulisan...dri sni aq dpt tulis mcm2 aq nk..(korang nk ke x baca terpulang)...mgkin akn ade org yg alert n dpt mmbntu serta kurngkn rase beban aq nih..

aq takut nk trus trg dgn org yg aq nk ngadu sbb aq takut dowg slh aggp...tkut aq kene mara ke, dowg majuk ke sbb aq slh ckp ke...kite mne tawu org kn...so dri situ aq lebih baik diam dri gtaw org..aleh2 aq yg sakit kt dlm...lebih baik aq tgok org aq syg happy dri aq sdri happy...kata org pentingkn dri kite dlu, tpi sbb aq lebih pntingkan dri org aq yg jd cmni...tapi xpelah asalkan dowg happy enough 4 me...

so tu sbb aq kate "FEELING LONELY EVEN HAVE SOMEBODY"...ntahla.....hnya aq dgn tuhan je yg tawu..semoga aq diberi kesabaran smpi mati~~~insyaallah...

p/s: menangis bukan cara terbaik selesaikan masalah tpi klu itu je cara yg blh wat kite tnang so menangislah...

5 comments:

Nur Syamiza Hadi said...

bykkan bersabar yer??
kena cr org yg btul2 boleyh dpercayai.
br lega ckt..;)

SweetSyaza said...

uik stress sampai tumbok almari...ta saket ke???
kalo stress bawak2 ingat Allah,istighfar n zikir banyak2..solat jgn lupa.. ok? ;))

Irma A.Wahid said...

syamiza: sgt sdah bersabar ni..takut t sabar dah takde je...

syaza: thanx...insyaallah...itu sentiasa dilakukan...semoga tahun bru ni dapat jadi lebih baik..u too k~~

Zabarnursila Zakaria said...

pe dlm fikiran sbnrnya ni?

Irma A.Wahid said...

mcm2 perkara la ba...bercmpur baur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...