FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

Dec 23, 2010

GILER KO!!! Laki org tuh...

tgh dok sebok2 membeliak kan mata tgok blog org, kusi aq di tarik dari blkg dgn sorg staf sini...kacau aq den tibe2 dy ajak aq kua gn dy..la kan da hmpir ofis hour ni..kul 5 kang aq da balik gn bapak aq (keje satu bangunan)...bnyk kali ajak aq kua g tgok wyg, mkn tpi aq xnk...taw knp??? laki org kot..kene cekup kang sape nk jawab..hahaha....single takpe lah jugak..pe salahnye kan...hik2..

p/s: jgn main dgn api, main dgn mancis je xpe~~haha..(ngarut perumpamaan)

6 comments:

Gen2Merah said...

hehehehe... tak pasal2 nanti kena serang ngan bini orang.. ngehehe
Salam persahabatan drps saya----> follower ke 61

Irma A.Wahid said...

ha tu la psal...kang bini dy serang naya je bdn .... salam perkenalan..thx sggh blog i~~ i will hit u back

BlueSandal said...

x abis2 lg ke dia dok ajak ko kua ma??

Irma A.Wahid said...

ha tu la sal..still mengajak g weh

ara said...

jangan di layan orang mcm tu..
ahaha
kang..
ape ape jadi .
susah pulaa..

Irma A.Wahid said...

betul2...mmpus den~~~ kena siram asid kang gn bini dy...oh dijauhkan~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...