FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

Jan 12, 2011

TAK PUAS TENGOK KAK LIMAH!!

Hahahahahahahahahahahahhaahahhahaha
tengok!!! sampai la ni aq x abes gelak g....al maklumlah lawak sgt
da dua kali aq tgok citer ni....tanpa jemu dan tetap bergelak tawa jugak
kali kedua aq tgok lagi pecah perut
skrg ni perut aq pun da msuk angin

haiyaaaaa

p/s: sapu minyak cap kapak lega sikit...hahahah

5 comments:

AfiQ said...

ni mesti syok tgk pawang dari indonesia tu!! hahaha.. lawan mumia siap!!! hahahaha

tya said...

pembawakan anak :D haha .
eh besh ke ?
cite tu mcm tgantong je .

Irma A.Wahid said...

afiq: hhahahahh...lagi x blh blah pawang tuh..bajet pro tpi ketaq jugak..hahaha..sume besy la citer tu

tya: best sgt tya...lau x xdenye ema tgok smpi 2x...g tgok smntara tgh de lgi ni

Abdul Farique said...

aiyo , tak tgk lagi cita ni . agak2 bile dvd cetak rompak akan kuar ek ? huhu .

Irma A.Wahid said...

farique: hahaha...x mntokong industri perfileman malaysia la kamu ni...npe x download je trus?? hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...