FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

Aug 3, 2011

DESIGNER tetap kene tawu mcm2 kan

hai beb~~
saya irma...
tak kenal kan? now baru kenal...

siapa saya?
seorang pelajar dan juga seorang designer grafik yang belom tersohor (maybe someday) hahaha
buat design freelance je sbb still blaja g kan..
cume skrg saya bekerja part time (every sem break) kat uitm shah in PRINTING DEPARTMENT
jadi designer????
hmm kene tawu macam2..tapi saya belum cukup bagus tuk tandingi designer2 tersohor di malaysia
apetah lagi luar negara ye dak~~

latest work sye buat adelah mengedit gambar dari MODE BLACK & WHITE @ greyscale kepada COLOUR...teknik colouring katenye..
pada yang tawu mmg agak mudah la nk buat
tapi pada saya gak la, susah klu gmbr tu mmg da susah nk dikaler kan
contoh gambar kat bawah ni

ni member saya punye parents
mntak tlong saya kalerkan
so ini lah yg jadik
gmbar lama tu

 



 

bukan ini je saya blh wat, banyak lagi bende tapi x expert lagi ea
baru amatur..yelah blaja pun x abes g..tgh tahun depan baru nak abes degree in graphic
so tahan jelah lagi setahun weh
ok la guys..daaaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...