FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

Aug 11, 2011

Taste MAMAT SEPAH cun seh!

salam ramadhan
ni aku nak kongsi cerita baik la bulan puasa
tak aibkan sesapa tapi kalau betul suke sama suke 
tak salah bina masjid awal noh

kenal MAMAT SEPAH??
takkan tak kenal..melampau la korang
dia bercinta dengan FIDA ...ala pengacara TV3 tu...yg comel2 tuh

cek mek molek

statement ikhlas FIDA

“Mamat Ada Sikap Sensitif, Manja” – Fida Ibrahim 

“Walaupun kami berdua dalam proses mengenali hati budi. Saya amat tertarik dengan sikapnya yang amat pentingkan keluarga. 

“Mamat juga seorang yang manja & mempunyai sifat yang sensitif. Tapi, adakalanya Mamat ada mengeluarkan lawak-lawak yang kasar. Fida susah nak terima, terkejut. Apa pun, saya akan cuba sesuaikan diri,” jelas Fida yang mempunyai perwatakan lembut.

korang rase ok x?

statement mamat SEPAH

“Saya & Fida Ada Hubungan Erat, Memang Baik”– Mamat Sepah

 

“Dalam tempoh mengenali satu sama lain ini, saya & Fida tak berani lagi nak mengaku bercinta. Kami lebih selesa mengatakan hubungan kami erat, memang baik. Bukan apa, kami risau juga kalau terjadi apa-apa, kan. Andai kata ditakdirkan, insyallah jodoh kami tidak ke mana,” jelas Mamat 

“Kami berdua masih belum menemui keluarga kedua-dua belah pihak dan saya memang bercadang untuk membawa Fida berjumpa dengan ahli keluarga saya nanti. Insyallah, kalau masing-masing tak sibuk, kami akan berjumpa juga,” jelas Mamat yang tampak berseri-seri wajahnya.


ihsan dari: OHBULAN! (klik untuk cerita selanjutnya)

6 comments:

atiranur79 said...

diorg mmg sepadan . i loikeee :D

Yaya said...

wah. mcm sweet je. sorang lemah lembut, sorang lagi kelakar. ^^

Irma A.Wahid said...

atiranur79:

sepadan ke?? hehehe..no komen~~

Irma A.Wahid said...

yaya:

mungkin~~~klu saye pun nak laki yg pndai wat klakar..bru la ad life bercinta~~~

THE LEKAT LEKIT STORY said...

moga berpanjangan jodoh mereka hingga ke jinjang pelamin

Irma A.Wahid said...

lekat lekit:

amin~~~~moga2 kan~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...