FAN CLUB

About Me

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hai...Nama diberi Irma A. Wahid...Seorang Graphic Designer...Bekerja di Bandar Baru Klang..Blog dibina sekadar suka-suka, share tentang diri sendiri atau isu-isu semasa, gosip artis, info kehidupan dan sebagainya...SINGLE??? Opsss..tidak...sudah berpunya dan bakal menamatkan zaman bujang bersama sidia yang tercinta...

Aug 15, 2011

TETAP BERBANGGA SEBAB SOKONG DATUK LEE CHONG WEI

SALAM RAMADAN

semalam korang tengok perlawanan akhir KEJOHANAN DUNIA BADMINTON dekat London tak??
aku ni peminat no1 sukan badminton
dah tu sukan yang aku reti main dan faham gaya atur permainan dia
so aku minat lah

tetap menyokong datuk LEE CHONG WEI walaupun dia kalah
tapi kalah dengan bermaruah
so aku tak la frust sangat dengan kekalahan tu
sebab menang tipis je kot LIN DAN tu~~

by de way, ape pun yang berlaku aku akan tetap SOKONG arena sukan negara
dan ucapan kepada DATUK LEE CHONG WEI

"SELAMAT MENDIRIKAN RUMAH TANGGA BERSAMA WONG MEI CHOO"

bakal datin tuh..huhuhu..SELAMAT KALIAN~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...